حیران گشته ام

خط خطی های زهرا

سلام.من شاعریانویسنده نیستم بلکه حرفهایی که ذهنم رودرگیرکردن روبرروی کاغذمیارم.امیدوارم خط خطی های من یه روزی دوای دردخاطرات من بشن.

حیران گشته ام

سوگندبه چشمهایت که حیران گشته ام

عاشقم اماپریشان گشته ام

دوست بامن نیست ومن گم گشته ام

تومیدانی که بایادش هم ویران گشته ام

خرابه خراب است دنیای من

بی یادیارم نه من زنده ام نه شعرهایم

 



نظرات شما عزیزان:

کلبه ی کوچک خوشبختی...
ساعت14:36---27 شهريور 1391
شكسپيرميگويد: هرازگاهي براي آنكه دوستش ميداري نشانه اي بفرست تابه يادش آوري كه هنوزقلبي برايش ميتپد ...واين همان نشانه است

کلبـــــــــه تنهــــــــــــــایی!!!
ساعت14:35---27 شهريور 1391
شكسپيرميگويد: هرازگاهي براي آنكه دوستش ميداري نشانه اي بفرست تابه يادش آوري كه هنوزقلبي برايش ميتپد ...واين همان نشانه است

مهدیس
ساعت2:18---20 شهريور 1391
زندگی دفتری از خاطرهاست … یک نفر در دل شب ، یک نفر در دل خاک … یک نفر همدم خوشبختی هاست ، یک نفر همسفر سختی هاست ،چشم تا باز کنیم عمرمان می گذرد… ما همه همسفریم....
قشنگ بووود زهرا جااان.موفق باااشی


رامین
ساعت18:37---14 شهريور 1391
آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا
بی وفا حالا که من افتاده ام از پا چرا
نوشدارویی و بعد از مرگ سهراب آمدی
سنگدل این زودتر می خواستی حالا چرا
عمر ما را مهلت امروز و فردای تو نیست
من که یک امروز مهمان توام فردا چرا
نازنینا ما به ناز تو جوانی داده ایم
دیگر اکنون با جوانان ناز کن با ما چرا
وه که با این عمر های کوته بی اعتبار
اینهمه غافل شدن از چون منی شیدا چرا
شور فرهادم بپرسش سر یه زیر افکنده بود
ای لب شیرین جواب تلخ سر بالا چرا
ای شب هجران که یک دم در تو چشم من نخفت
اینقدر با بخت خواب آلود من لالا چرا
آسمان چون جمع مشتاقان پریشان میکند
در شگفتم من نمی پاشد ز هم دنیا چرا
در خزان هجر گل ای بلبل طبع حزین
خامشی شرط وفاداری بود غوغا چرا
شهریارا بی حبیب خود نمی کردی سفر
این سفر راه قیامت میروی تنها چرا


تیبا چت
ساعت2:44---14 شهريور 1391
http://parastochat.org/?Chat

رامین
ساعت2:43---14 شهريور 1391
چرا کم پیدااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااا شدی: (

رامین
ساعت14:15---11 شهريور 1391
سلام آبجی خوبی؟
با ادرس جدید لینگیدمت
چرا بنر میهن چت رو زدی
تیبا رو از داش رضا بگیر اونو بزار
تیبا چت. همون پرستوی قدیم


mehraban
ساعت13:10---7 شهريور 1391
من مظطرب و دل نگران به تو گفتم كه پر از تشويشم /

چه شود آخر كار ؟؟؟

و تو گفتي آرام /

كه خدا هست كريم /

پاسخي نرم و لطيف /

كه به من داد يه آرامش شيرين و عجيب ..........................
آپم عزیزم


امیرحسین
ساعت9:02---2 شهريور 1391
سلام من سایتم رو عوض کردم می خواستم بگم لطفا به سایت جدیدم بیا و نظر بده

منتظرتم
سایت جدید www.amirdl90.rozblog.com


امیر فرج اله زاده
ساعت23:45---31 مرداد 1391



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در جمعه 28 مرداد 1391برچسب:, ساعت 17:44 توسط زهراامینی |